Reklamacje i zwroty

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zareklamować lub zwrócić produkty zakupione na platformie B2B firmy Agrorami, oczywiście oferujemy Ci taką możliwość. Tutaj dowiesz się jak to zrobić.

Reklamacje możesz złożyć przez zakładkę Moje konto - Zgłoś zwrot/reklamację.

Reklamacje

Bez względu na powód, zawsze możesz złożyć reklamację. Kodeks cywilny obliguje sprzedawcę do rozpatrzenia Twojego zgłoszenia i udzielenia wyjaśnień. Jeśli jesteś konsumentem, sprzedawca ma 14 dni na poinformowanie Cię o podjętych krokach w odpowiedzi na Twoją reklamację.

Sprawdź jak zgłosić reklamację.

Zgłoś reklamację
Zwroty

Masz prawo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Dotyczy to zarówno zakupów dokonanych w sklepie stacjonarnym, jak i online. Aby dokonać zwrotu zapoznaj się z naszym regulaminem

Sprawdź jak zgłosić zwrot.

Zgłoś zwrot

Instrukcja zgłoszenia reklamacji / zwrotu

  1. Wpisz indeks AR, po którym wyszukasz produkt, który chcesz zareklamować.

    Reklamowany Indeks
  2. Wpisz ilość reklamowanych sztuk towaru.

    Reklamowana Ilość
  3. Wprowadź: Treść reklamacji / Dokładne wymienienie wad.

    Treść reklamacji
  4. Wprowadź Określenie czasu i okoliczności stwierdzenia wad, tutaj najlepiej opisać po jakim czasie od montażu nastąpiło uszkodzenie/awaria, w jaki sposób dana część była wykorzystywana, itp.

    Określenie czasu i okoliczności stwierdzenia wad
  5. Wybierz z listy rozwijanej swoją żądanie odnośnie reklamowanego produktu (faktura VAT/faktura korekta, zwrot pieniędzy, usunięcie wady, wymiana na nowy), następnie je dokładniej opisz.

    Żądanie reklamującego
    Opis żądania
  6. Potwierdź "Nie jestem robotem".

    Captcha
  7. Kliknij „Wyślij”. Informacje o złożonym wniosku dostaniesz również drogą mailową.

    Wyslij

Informacje o reklamacjach i zwrotach

Zapoznaj się z naszymi regulaminami dotyczącymi zwrotów i reklamacji.
Znajdziesz tam wszystkie niezbędne informacje na temat.

PDF Warunki reklamacji dla konsumentów i przedsiębiorców
PDF Warunki zwrotów dla konsumentów i przedsiębiorców