FAQ

Tutaj znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu internetowego hurtowni Agro-Rami.

  • > Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym hurtownia.agrorami.pl?

    Nawigacja w sklepie jest zaprojektowana została tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:

    • 1. Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
    • 2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.
    • 3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły o określonej marce i po dostępności.
  • > Jaki jest czas realizacji zamówienia??

    Czas realizacji wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

  • > Jaki jest koszt wysyłki zamówienia??

    Wszelkie dostępne inofromacje odnośnie kosztów wysyłki Twojego zamówienia znajdziesz tutaj.

  • > Jakie są możliwe formy płatności??

    Wszelkie dostępne inofromacje odnośnie dostępnych form platności znajdziesz tutaj.

  • > Jak dokonać zwrotu/reklamacji??

    Formularz zwrotu/reklamacji znajduje się w panelu administracyjnym Twojego konta tutaj (wymaga zalogowania do konta). Cały proces jest dokładniej opisany na stronie z instrukcją.

  • > Czy moje artykuły są objęte gwarancją??

    Wszystkie artykuły, które kupujesz w naszym sklepie internetowym, posiadają określony okres gwarancji. Po otrzymaniu zamówienia przysługuje Ci okres 24 godzin na zgłoszenie ewentualnych wad wykrytych w dostarczonych produktach, w takiej sytuacji dobierzemy najlepsze rozwiązanie. Jeśli w ciągu 3 miesięcy od daty dostarczenia odkryją Państwo wadę, a artykuł był użytkowany w standardowych warunkach eksploatacyjnych, mogą Państwo zgłosić dany artykuł jako przypadek gwarancyjny. Jest to jednak możliwe tylko, jeśli zgłoszenia dokonano w ciągu 8 dni od wykrycia wady. Następnie sprawdzamy, jak możemy Państwu pomóc. Rozwiązaniem może być naprawa, wymiana lub inny sposób usunięcia usterki. Oprócz niniejszej gwarancji większość artykułów objęta jest również dodatkową gwarancją, przyznawaną przez dostawcę/producenta/importera. Poszczególne warunki mogą zostać określone przez osoby trzecie, dlatego różnią się one w zależności od produktu. Odpowiednie warunki można zazwyczaj znaleźć w dołączonych postanowieniach gwarancyjnych.